Analiza kolorystyczna jest procesem doboru kolorów ubrań, dodatków, koloru włosów, czy makijażu do cech fizycznych osoby poddawanej analizie. Jej celem jest wyselekcjonowanie indywidualnej palety, co w życiu codziennym prowadzi do szeroko rozumianej oszczędności: czasu – znając swoje kolory zakupy robimy szybciej, pieniędzy – kupujemy tylko to co nam faktycznie pasuje i jest spójne kolorystycznie z naszą urodą oraz stresu – nie mamy wątpliwości, że ubrania będą kolorystycznie nie pasować. Analiza kolorystyczna przeprowadzana jest w oparciu o podział na 12 typów urody.
- Lokalizacje
- Oferta
-
O nas
- Aktualności
- Zakres działalności
- Historia
- Programy lojalnościowe
- Współpraca międzynarodowa
- Wynajem sal
- Dotacje infrastrukturalne
- Projektowanie uniwersalne kultury
- Podcast "Made in Podgórze"
- Podcast #PodgórzewKulturze
- Krakowski Archipelag Kultury
- Budżet obywatelski
- Partnerzy
- Kariera
- Strefa online
- Ogłoszenia
- Dostępność
- Dla mediów
- Kontakt