Dzięki tym zajęciom dzieci zyskają zwiększoną płynność mowy i lepszą dykcję. Ponadto dzieci znacznie łatwiej i dłużej będą koncentrować swoją uwagę, co ma wpływ na ich rozwój intelektualny. Dzieci, które biorą udział w zajęciach muzycznych wg teorii Gordona, posiadają bogaty słownik rytmiczny i melodyczny, co pomaga im w późniejszej edukacji. Potrafią także koordynować swoje ciało do pracy z muzyką. Głównym narzędziem osoby prowadzącej jest głos wspomagany także instrumentami orffowskimi (grzechotki, kastaniety, tamburyny, dzwonki itp.). We wspólnej zabawie wykorzystywane są też chusta klanzy, piórka, chustki, wstążki, bańki mydlane i inne akcesoria. Zajęcia pokazują, ile radości można czerpać z improwizacji i jak można się bawić muzyką i z muzyką. Umuzykalnianie metodą Gordona we wczesnym okresie życia dziecka wspomaga naturalny proces rozumienia muzyki, ułatwia tworzenie oraz improwizowanie, stymuluje wszechstronny rozwój i pobudza zdolność komunikowania. Prowadząca: Monika Madej
- Lokalizacje
- Oferta
-
O nas
- Aktualności
- Zakres działalności
- Historia
- Programy lojalnościowe
- Współpraca międzynarodowa
- Wynajem sal
- Dotacje infrastrukturalne
- Projektowanie uniwersalne kultury
- Podcast "Made in Podgórze"
- Podcast #PodgórzewKulturze
- Krakowski Archipelag Kultury
- Budżet obywatelski
- Partnerzy
- Kariera
- Strefa online
- Ogłoszenia
- Dostępność
- Dla mediów
- Kontakt