Dzięki tym zajęciom dzieci zyskają zwiększoną płynność mowy i lepszą dykcję. Ponadto dzieci znacznie łatwiej i dłużej będą koncentrować swoją uwagę, co ma wpływ na ich rozwój intelektualny. Dzieci, które biorą udział w zajęciach muzycznych wg teorii Gordona, posiadają bogaty słownik rytmiczny i melodyczny, co pomaga im w późniejszej edukacji. Potrafią także koordynować swoje ciało do pracy z muzyką. Głównym narzędziem osoby prowadzącej jest głos wspomagany także instrumentami orffowskimi (grzechotki, kastaniety, tamburyny, dzwonki itp.). We wspólnej zabawie wykorzystywane są też chusta klanzy, piórka, chustki, wstążki, bańki mydlane i inne akcesoria. Zajęcia pokazują, ile radości można czerpać z improwizacji i jak można się bawić muzyką i z muzyką. Umuzykalnianie metodą Gordona we wczesnym okresie życia dziecka wspomaga naturalny proces rozumienia muzyki, ułatwia tworzenie oraz improwizowanie, stymuluje wszechstronny rozwój i pobudza zdolność komunikowania. Prowadząca: Monika Madej
-
Lokalizacje
- Strefa Sokolska
- Centrum Sztuki Współczesnej Solvay
- Dwór Czeczów
- Fort Borek
- Ośrodek Ruczaj
- Teatr Praska 52
- Klub Aleksandry
- Klub Iskierka
- Klub Kostrze
- Klub Piaskownica
- Klub Płaszów
- Klub Przewóz
- Klub Rybitwy
- Klub Skotniki
- Klub Soboniowice
- Klub Swoszowice
- Klub Tyniec
- Klub Wola Duchacka
- Klub Wróblowice
- Klub Zbydniowice
- Oferta
- O nas
- Kontakt