Główne obowiązki na stanowisku:

  • Przeprowadzenie wstępnej analizy i oceny stanu zarządzania Centrum, w celu wdrożenia niezbędnych zmian w projektowaniu wewnętrznego systemu kontroli;
  • przedstawianie opinii o wiarygodności sprawozdań finansowych Centrum;
  • przedstawianie opinii dotyczących efektywności zarządzania ryzykiem;
  • audyt operacyjny, czyli opinia i doradztwo na temat efektywności i racjonalności zarządzania;
  • identyfikacja i analiza ryzyka na rzecz planowania długoterminowego i planowania zadania audytowego;
  • przeprowadzenie oceny efektywności zarządzania ryzykiem;
  • ocena jakości dotychczasowej kontroli zarządczej oraz doradzanie przy projektowaniu zmian tych systemów kontroli;
  • przeprowadzanie audytów finansowych w zakresie badania wiarygodności i kompletności informacji wykorzystywanych do sporządzania raportów na temat sprawozdań finansowych oraz badanie i sporządzanie raportów na temat systemów księgowych i płatniczych Centrum;
  • ochrona majątku Centrum poprzez kontrolę systemów zabezpieczających jego aktywa;
  • ocena efektywności i wydajności wykorzystania zasobów;
  • przeprowadzanie audytów systemów informatycznych;
  • kontrola przestrzegania przez pracowników procedur bezpieczeństwa systemów informatycznych we współpracy z IOD-em;
  • audyt zgodności – ocena procedur tworzonych w Centrum. Ustalenie, czy obowiązujące procedury zapewniają osiąganie zamierzonych celów i są zgodne z przepisami;
  • dokonywanie oceny funkcjonujących systemów zapobiegania nieprawidłowościom i podejmowania działań korygujących;
  • ocena systemu przepływu informacji pod kątem jego dokładności, rzetelności, terminowości, użyteczności i spójności;
  • audyt zarządzania projektami, w tym informatycznymi;
  • współdziałanie z podmiotami upoważnionymi do przeprowadzania kontroli w Centrum;
  • wykonanie i stała aktualizacja Oceny Potrzeb Audytu,
  • opracowywanie rocznego i wieloletniego planu audytu;
  • opracowywanie raportu rocznego;
  • monitorowanie zmian legislacyjnych dotyczących obszaru zarządzania instytucją kultury;
  • doraźne przemieszczanie się pomiędzy filiami w ramach prowadzonych audytów;
  • inne czynności związane z zajmowanym stanowiskiem.

Wymagania formalne:

Osoba aplikująca na stanowisko niezbędnie:
  • posiada obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom, na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej;
  • posiada wykształcenie wyższe magisterskie;
  • oraz posiada następujące kwalifikacje do przeprowadzania audytu wewnętrznego, tj.: 
    • jeden z certyfikatów: Certyfied Internal Auditor (CIA), Certified Government Auditing Professional (CGAP), Certified Information Systems Auditor (CISA), Association of Chartered Certified Accountants,(ACCA), Certyfied Fraud Examiner (CFE), Certyfication in Control Self Assessment (CCSA), Certyfied Financial Services Auditor (CFSA) lub Chartered Financial Analyst (CFA)
    • lub złożyła, w latach 2003-2006, z wynikiem pozytywnym egzamin na audytora wewnętrznego przed Komisją Egzaminacyjną powołaną przez Ministra Finansów
    • lub uprawnienia biegłego rewidenta
    • lub dwuletnią praktykę w zakresie audytu wewnętrznego i legitymuje się dyplomem ukończenia studiów podyplomowych w zakresie audytu wewnętrznego, wydanym przez jednostkę organizacyjną, która w dniu wydania dyplomu była uprawniona, zgodnie z odrębnymi ustawami, do nadawania stopnia naukowego doktora nauk ekonomicznych lub prawnych, przy czym za praktykę w zakresie audytu wewnętrznego, o której mowa powyżej, uważa się udokumentowane przez kierownika jednostki wykonywanie czynności, w wymiarze czasu pracy nie mniejszym niż etatu, związanych z przeprowadzaniem audytu wewnętrznego pod nadzorem audytora wewnętrznego, realizacją czynności w zakresie audytu gospodarowania środkami pochodzącymi z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegającymi zwrotowi środkami z pomocy udzielanej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), o którym mowa w ustawie dnia 16 listopada 2016 r. o Krajowej Administracji Skarbowej (t.j. Dz. U z 2021 r., poz. 422 z późn. zm.), nadzorowaniem lub wykonywaniem czynności kontrolnych, o których mowa w ustawie z dnia 23 grudnia 1994 r. o Najwyższej Izbie Kontroli (Dz. U. z 2022 r., poz. 623 z późn. zm.);
  • posiada co najmniej pięcioletnie doświadczenie w pracy w zawodzie audytora wewnętrznego w jednostkach sektora finansów publicznych;
  • brak toczących się przeciwko kandydatowi postępowań o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe;
  • posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych;
  • niekarana za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  • nieposzlakowana opinia;
  • posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na określonym stanowisku.

Wymagania dodatkowe:

  • posiada praktyczną znajomość zasad prowadzenia audytu w jednostkach sektora finansów publicznych;
  • posiada znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych i ustawy Prawo zamówień publicznych;
  • posiada praktyczną znajomość zasad rachunkowości dla jednostkach sektora finansów publicznych;
  • posiada znajomość przepisów regulujących działalność samorządowych instytucji kultury;
  • posiada wiedzę i doświadczenie w zakresie obszarów kontroli zarządczej i zarzadzania ryzykiem
  • posiada praktyczną znajomość przepisów rozporządzenia Ministra Finansów
  • z dnia 4 września 2015 r. w sprawie audytu wewnętrznego oraz informacji o pracy i wynikach tego audytu;
  • posiada biegłą umiejętność obsługi komputera (Word, Excel);
  • posiada doświadczenie w sporządzaniu zwięzłych raportów audytowych,
  • odporność na stres,
  • odpowiedzialność, rzetelność, komunikatywność, wysoka kultura osobista;
  • zdolność analitycznego myślenia;
  • umiejętność rozwiazywania problemów natury etycznej
  • umiejętność sprawnego i samodzielnego działania, umiejętność planowania i organizowania pracy własnej;
  • umiejętność pracy w zespole.

Oferujemy:

  • zatrudnienie na umowę o pracę w rozwijającej się instytucji kultury;
  • życzliwe otoczenie współpracowników;
  • miejsce pracy w historycznej części Krakowa z dobrą infrastrukturą komunikacyjną;
  • atrakcyjny pakiet socjalny (prywatna opieka medyczna, kasa zapomogowo-pożyczkowa, dofinansowanie do wypoczynku, dobra kawa);
  • możliwość bezpłatnego udziału w ciekawych wydarzeniach kulturalnych,
  • stojaki rowerowe na terenie wewnętrznego parkingu;
  • możliwość przystąpienia do Pracowniczych Planów Kapitałowych.

Warunki pracy i płacy:

  • wymiar czasu pracy – 1 etat
  • miejsce pracy – Kraków

Wymagane dokumenty:

  • życiorys (CV)
  • list motywacyjny
  • własne oświadczenie o niekaralności pod rygorem odpowiedzialności z par. 1 art. 233 Kodeksu Karnego (Dz. U. z 1997 nr 88 poz. 553 z późn. zm.)
  • oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w złożonych dokumentach dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Centrum Kultury Podgórza, ul. Sokolska 13, Kraków, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. nr 101, poz. 926 ze zm.).
  • Klauzula Rodo
  • Dane osobowe podane w dokumentach aplikacyjnych, a wykraczające poza zakres danych ujętych w art. 22 (1) kodeksu pracy kandydat zamieszcza dobrowolnie i na własną odpowiedzialność, upoważniając jednocześnie Administratora Danych osobowych do ich przetwarzania w celach rekrutacyjnych

Termin i miejsce składania dokumentów:

Wymagane dokumenty należy składać do dnia 10.05.2024 r. do godziny 15.00 drogą elektroniczną na adres: dzial.personalny@ckpodgorza.pl lub w sekretariacie przy ul. Sokolskiej 13 w Krakowie, w zaklejonej kopercie z dopiskiem „Audytor/ka”

O terminie przeprowadzenia rozmów kwalifikacyjnych wybrani kandydaci będą informowani telefonicznie.

Centrum Kultury Podgórza zastrzega sobie prawo do zamknięcia procesu rekrutacji w dowolnym czasie, jak również nie wybrania żadnego kandydata.

Informujemy, że odpowiadamy tylko na wybrane oferty i nie zwracamy przesłanych dokumentów. Dane osobowe będą przetwarzane do momentu zakończenia prowadzenia procesu rekrutacji i nie dłużej niż przez okres trzech miesięcy od zakończenia rekrutacji, następnie ulegną komisyjnemu zniszczeniu.

Na skróty

Ta strona używa plików cookies. Dowiedz się więcej.